Nyheter
Nyheter från Selfpoint
Vi utvecklar vår Servicedesk!
Precis innan jul anställde Selfpoint en Servicedesk-ansvarig på heltid för att stärka och förbättra vår support. Hon heter Jessica och hon har mycket erfarenhet av Servicedesk och 1 line-support. I hennes uppdrag ingår att strukturera
Nu satsar Hässleholm på kvalitetshöjning
Foto: fotografdaniel.se Hässleholm är en kommun med ca 50 000 invånare och de, precis som alla andra svenska kommuner, står inför kravet att digitalisera. För Hässleholms kommun är det viktiga att höja kvalitén på
Träffa Alex!
Träffa Alex! Här på Selfpoint har vi en teknikälskande, pratglad kollega som heter Alex Hoeing, och han jobbar som fullstack systemutvecklare. Redan som liten var Alex intresserad av teknik – att experimentera, koppla ihop, plocka
Träffa Hampus W!
Träffa Hampus W! Hampus Wedenell är vår eminenta UX-designer (User Experience-designer). Han började på Selfpoint i oktober 2017 och har således varit en i gänget i drygt ett år. Med sig i bagaget har han
Förbättrad användarupplevelse
Snabbare laddning av e-tjänsteportalen Kanske har du upplevt att er e-tjänsteportal laddar för långsamt? När det finns många e-tjänster och funktioner i Selfpointverktyget kan det ta en stund innan allt kommit igång. Nu har vi förbättrat
Vaccinationsmedgivande
Förenklat vaccinationsmedgivande med e-tjänst Många kommuner, eller åtminstone skolorna, känner väl till alla de papper som ska fyllas i och skrivas under i samband med vaccination av barn. Eftersom barnen är minderåriga krävs det medgivande