Felanmälan
Digital felanmälan för smidig hantering
Lättillgänglig felanmälan
Gör det lätt att skicka in och hantera en felanmälan. Med vår digitala tjänst för felanmälan får ni in all den information ni behöver för att åtgärda felet, kommunicera med anmälaren, skicka ärendet till rätt person och enkelt plocka ut statistik.
Digitala fördelar
- Tillgängligt online dygnet runt.
- Nåbar var användaren än befinner sig.
- Fungerar lika bra på surfplatta och mobiltelefon som på dator.
- Kommunicera via portal för Mina sidor eller chat.
Automatisera och förenkla
- Automatisera mottagningsbekräftelse via e-post och PDF-kopia på felanmälan.
- Kräv inloggning med e-legitimation för förifyllda kontaktuppgifter eller gör det möjligt att felanmäla anonymt.
Samla information
- Få in all viktig information genom obligatoriska fält.
- Välj de komponenter ni behöver ha i formuläret för felanmälan.
- Plocka ut statistik som antal lösta fel och vanligaste felanmälningar.
Med tjänsten Felanmälan väljer ni själva de funktioner ni behöver. Vårt flexibla digitala formulär har flera komponenter att välja mellan, till exempel kan ärendet kopplas till en plats genom att skriva in adress, eller pricka ut platsen på en karta och till och med få ut koordinater.
Intresserad? Kontakta oss gärna för mer information eller frågor!