Selfpoint Process
Kartlägg och effektivisera processer med vårt smarta system för processkartläggning
Framtidssäkra verksamheten genom att digitalisera era verksamhetsprocesser
Selfpoint Process passar er som vill designa och konfigurera organisationens digitala processer utan att behöva programmeringskunskaper. Med vår digitala processkartläggning är det enkelt att automatisera, mäta, följa upp och effektivisera era arbetsflöden. Det finns möjlighet att koppla på olika typer av dokument och filer till den digitala processen samt skapa attest- och godkännandeflöden. Selfpoint Process stödjer BPMN-standard när processer skapas och redigeras.
Exempel på verksamhetsprocesser som med fördel digitaliseras i Selfpoint Process:
- Rekryteringsprocesser
- Inköpsprocesser
- Tillverkningsprocesser
- Leveransprocesser
- Produktutvecklingsprocesser
- Investeringsprocesser


Ta ett helhetsgrepp om era arbetsprocesser och samordna arbetsprocesser mellan olika
delar av verksamheten.
- Minska systemfloran genom att alla delar av verksamheten arbetar i samma moderna,
molnbaserade plattform. - Ta fram skräddarsydda processer i ett användarvänligt grafiskt gränssnitt och
modellera dem oavsett teknisk erfarenhet. - Integrera Selfpoint Process med befintliga kringliggande system och förläng deras livstid.